Про організацію та зміст науково-методичної роботи з педагогічними кадрами

29.08.2019 13:19

У К Р А Ї Н А

ВІДДІЛ ОСВІТИ, ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ

МАКАРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ГРУЖЧАНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДИТЯЧИЙ САДОК»

 

вул. Шевченка,16 с. Грузьке Макарівського району Київської області, 08052,

тел. (045) 782-37-40, Е-mail: gruzka@ukr.net

Код ЄДРПОУ 25668331

 

Н А К А З

_____________ 2019 р.                           с. Грузьке                                               № ________

 

Про організацію та зміст

науково-методичної роботи

з педагогічними кадрами

у 2019/2020 навчальному році

 

На виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», Указу Президента України від 25.06.2013 №344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Концепції «Нова українська школа», Концепції профільного навчання, наказів і розпоряджень Департаменту освіти  і науки Київської обласної державної адміністрації,  відповідно до Положення про районний методичний кабінет відділу освіти Макарівської районної державної адміністрації, затвердженого наказом відділу освіти від 28.09.2009 № 228-О та з метою оптимізації науково-методичного забезпечення системи загальної середньої, дошкільної освіти, вдосконалення її змісту, професійної майстерності та розвитку творчої активності педагогів, впровадження в практику роботи досягнень науки нових технологій, на основі діагностування педагогічної майстерності

 

НАКАЗУЮ :

 

  1.  Педагогічному колективу спрямувати діяльність на розв’язання науково-методичної проблеми «Розвиток ключових компетенцій учасників освітнього процесу» та вирішення таких завдань:
  • створення сприятливих умов для розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їхньої кваліфікації в між курсовий період;
  • консультування педагогічних працівників із проблем сучасного розвитку освіти, організації освітнього процесу, досягнень психолого-педагогічних наук тощо;
  • забезпечення організаційного та науково-методичного супроводу впровадження Базового компоненту дошкільної освіти, Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції «Нова українська школа»;
  • забезпечення методичного супроводу впровадження завдань особистісно орієнтованого виховання в контексті програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» й упровадження у виховний процес інноваційних технологій;
  • посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання, соціальних компетентностей, забезпечення виховного потенціалу кожного уроку;
  • активізація творчого потенціалу педагогів в умовах удосконалення позашкільного педагогічного процесу;
  • упровадження в освітній процес інноваційних технологій, систем та сучасних методик виховання дітей, учнівської молоді на основі принципу дитиноцентризму;
  • сприяння підвищенню професійного рівня педагогічних працівників шляхом навчання на курсах підвищення кваліфікації;
  • активізація роботи щодо включення вчителів у пошукову, експериментально-дослідницьку діяльність, реалізацію їх творчого потенціалу, більш широкого висвітлення досвіду, творчих знахідок педагогів НВО у фахових виданнях та засобах масової інформації;
  • забезпечення готовності педагогічних працівників до використання інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі та управлінській діяльності;
  • упровадження інклюзивної освіти;
  • упровадження моніторингових процедур у освітній процес і методичну роботу з метою глибокого аналізу, порівняння, прийняття управлінських рішень щодо підвищення якості освіти;
  • здійснення мережевої співпраці через сайт, чат, віртуальні форми науково-методичної роботи;
  • удосконалення системи виявлення, вивчення, узагальнення та науково-методичного супроводу впровадження педагогічного досвіду;
  • забезпечення результативності допрофільного та профільного навчання, якісної підготовки учнів профільних класів до участі в олімпіадах, турнірах, конкурсах;
  • забезпечення організаційно-методичного супроводу зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році;
  • здійснення бібліотечно-інформаційного забезпечення працівників НВО;
  • покращення матеріально-технічної та навчально-методичної бази.
  1. Спрямувати методичну роботу педагогічних кадрів на формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.
  2. У 2019/2020 навчальному році  продовжити  роботу над реалізацією ІV етапу науково-методичної проблеми «Розвиток ключових компетенцій учасників освітнього процесу» .
  3. Затвердити структуру методичної роботи з педагогічними кадрами (додаток 1).

5. Забезпечити ефективну діяльність методичних об'єднань:

  • учителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Кравець М. І.);
  • учителів природничо-математичного циклу (керівник Ступак І.С.);
  • учителів початкових класів (керівник Шолудько Л. В.);
  • класних керівників (керівник Конопацька Н. І.).

6. Провести діагностику оцінки та самооцінки професійної діяльності вчителів.

7. Організувати роботу вчителів над індивідуальними методичними проблемами (додаток 2).

8. Організувати проведення предметних тижнів (згідно плану).

9. Провести І етап, підготувати учнів до участі у ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад.

10. Забезпечити участь учнів школи в конкурсах.

11. Організувати дослідницьку роботу в науковому товаристві учнів.

12. Забезпечити якісну підготовку проведення методичних тижнів та методичних днів, підвищити їх роль в удосконаленні педагогічної майстерності керівного і викладацького складу школи.

13. Вивчити, узагальнити й поширити ППД творчо працюючих учителів:

 - вивчити педагогічний досвід учителя історії Конопацької Н. І. «Формування ключових компетенцій учнів шляхом використання засобів ІКТ»;

- поширити  педагогічний досвід вчителя біології та хімії Морозової О. В. «Вибір оптимальних методичних прийомів для контролю та перевірки знань, умінь, навичок на уроках біології та хімії».

14. Затвердити склад методичної ради та план її роботи (додаток 3).

15. Затвердити план роботи шкільного методичного кабінету (додаток 4).

16. Призначити керівників шкільних методичних об’днань.

17.  Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи:

1) у вересні скласти графік та підготувати й провести протягом року показові уроки з проблеми роботи  школи;

2) погодити методичні теми для вчителів, які будуть атестуватися і претендують на підвищення кваліфікаційної категорії.

3) забезпечити:

- методичний супровід впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти,  Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції «Нова українська школа»;

- системний підхід до організації науково-методичної роботи в навчальному закладі на основі діагностування та аналізу запитів та потреб педагогічних працівників;

- ефективну роботу шкільного методичного кабінету;

- активну участь педагогічних працівників навчального закладу у районних та обласних методичних заходах;

- використання інформаційно-комунікаційних технологій;

- впровадження у діяльність навчального закладу проектних технологій, створення умов для реалізації освітніх запитів кожного учня на основі поєднання традиційних та інноваційних методик;

- поширення досвіду роботи педагогів закладу освіти через друковані фахові видання, освітні інтернет-портали, збірники;

- функціонування веб-сайту навчального закладу як засобу у контексті єдиного освітньо-інформаційного середовища району.

  1. здійснювати:

- навчально-методичний супровід реалізації нових навчальних програм у 2 та 11 класах;

- моніторингові дослідження якості та ефективності освітнього процесу;

  1. створити:
  • умови для забезпечення навчання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
  •  умови для допрофільного навчання учнів основної школи та профільного навчання учнів старшої школи;
  1. привести методичне забезпечення навчальних предметів у відповідність із вимогами нових керуючих документів у галузі освіти, навчальних планів і програм;
  2. долучити вчителів до новостворених форм роботи з педагогічними кадрами Макарівського району:
  • РМО вчителів української мови та літератури –  Романова М. О.;
  • РМО вчителів зарубіжної літератури – Кравець М. І.;
  • РМО вчителів географії та економіки – Репецька Л. П.;
  • РМО вчителів інформатики – Ступак І. С.;
  • РМО вчителів математики – Ступак І. С.;
  • РМО вчителів біології, хімії – Морозова О. В.; Каран Т. В.;
  • РМО вчителів іноземної мови – Деркач М. С.;
  • РМО вчителів фізичної культури  та захисту Вітчизни – Костирін М. А.;
  • РМО педагогів-організаторів – керівник Моголівець О. І.;
  • РМО вчителів мистецьких дисциплін – керівник Шолудько Л.В.;
  • РМО вчителів основ здоров’я – Корбут Л. С.;
  • школа молодого керівника закладу освіти – керівник Корбут Л.С.;
  • творча група вчителів історії – Конопацька Н. І.;
  • творча група вчителів математики «Реалізація наскрізних змістових ліній, ключових компетентностей у задачах практичного змісту на уроках математики» – Ступак І. С.;
  • творча група вчителів зарубіжної літератури – Кравець М. І.;
  • творча група вчителів фізичної культури – Костирін М. А.;
  • майстер-клас учителів української мови та літератури «Сучасна підліткова література та її виховний потенціал щодо виховання моральних цінностей учнів на уроках української літератури» - Романова М. О.;
  • майстер-клас вчителів біології «Формування професійної компетентності учителів біології у контексті реалізації концепції нової української школи» - керівник Морозова О. В.;
  • майстер-клас «Сучасні інтерактивні технології навчання на уроках художньо-естетичного циклу» - Макарова І. В., керівник Шолудько Л. В.;
  • майстер-клас вчителів географії  – Репецька Л. П.;
  • майстер-клас Тимощук Г. А. «Використання інтерактивних технологій при виготовленні виробів сувенірного та подарункового призначення»  для вчителів обслуговуючої праці – Репецька Л. П.;
  • школа молодого вчителя фізичної культури – керівник Костирін М. А.;
  • школа молодого вчителя іноземної мови «Шлях до майстерності» - Деркач М. С.;
  • школа молодого вихователя – Сторожук Н. А.;
  • школа комп’ютерної грамотності керівників шкіл – керівник Ступак І. С.;
  • творча група вчителів фізичної культури – Костирін М. А.;
  • динамічна група вчителів початкових класів «Упровадження педагогічної технології «Росток» - Савченко Л. П.;
  •  педагогічна студія музичних керівників, вихователів ЗДО, НВО – Сторожук Н.А.;
  • навчання вчителів, які впроваджуватимуть Державний стандарт початкової освіти у 2020/20121 навчальному році – Макарова І. В., Костиріна А. С.

18. Для надання науково-методичної допомоги новопризначеному вчителю англійської мови Деркач А. С. призначити наставником старшого вчителя Романову М. О. новопризначеному учителю 1 класу Костиріній А. С. – старшого вчителя Шолудько Л. В. Роботу проводити згідно затвердженого плану.

19. Провести установчі методичні наради.

20. Організувати взаємовідвідування уроків учителями школи.

21. Проводити методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, новинками методичної та педагогічної літератури (1 раз у місяць).

22. Забезпечити якісну підготовку та проведення педагогічних рад.

23. Заступникам директора з навчально-виховної та виховної роботи підготувати й провести у травні 2020 року круглий стіл, на якому підвести підсумки роботи над проблемою.

24.   Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з НВР Романову М. О.

                    

 

 

Директор                                                                                                     Л. С. Корбут

 

З наказом ознайомлена

Романова М. О.

 

 

 

 

Контакт

Гружчанська гімназія вул. Шевченка,24/1, c. Грузьке, Київська область gruzka@ukr.net