ПЛАН САМООСВІТИ
ПЛАН САМООСВІТИ
Романова Майя Олександрівна
вчитель української мови та літератури
2019/2020 навчальний рік
Тема. Формування ключових компетенцій учнів шляхом використання інтерактивних методів навчання та ІКТ на уроках української мови та літератури
Мета: формування у школярів компетентностей комунікативно доцільно й виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях і сферах спілкування з дотриманням норм українського етикету; формування компетентного читача.
Завдання: оволодіти технологіями, методиками та прийомами формування ключових компетенцій.
|
Напрямки діяльності |
Зміст діяльності |
Терміни |
Форма представлення |
1 |
Теоретична підготовка |
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти, навчальних програм та методичних рекомендацій. Вивчення та підбвр інформації з тими |
Серпень -травень |
Електроносії, ксерокопії, записи |
2 |
Вивчення практичного досвіду колег |
Консультації, відвідування уроків колег, обмін інформацією з колегами |
Вересень -листопад |
Позначки по ходу спостережень, записи взаємовідвідувань, матеріали на паперових та електроносіях |
3 |
Проектування, корекція власної діяльності |
Уроки з використанням вивчених методик і технологій |
Вересень -грудень |
Конспекти уроків |
4 |
Проведення відкритих уроків |
Відкриті уроки з використанням різних прийомів |
За графіком |
Урок, виховний захід |
5 |
Участь у колективних методичних заходах |
Виступи на засіданні МО з поданням своїх напрацювань. Колективне обговорення ефективності. Коригування своєї діяльності |
Січень - березень |
Матеріали виступу |
6 |
Самоаналіз роботи |
Складання звіту про виконану роботу, аналіз її результатів |
Травень |
Презентація теми самоосвіти |
7 |
Індивідуальні консультації, робота з обдарованими учнями |
Практична допомога, психологічна підтримка |
Протягом року |
Портфоліо, інформація адміністрації, матеріали для тематичних папок |
8 |
Індивідуальна проєктна діяльність учнів під керівництвом вчителя |
Практична допомога, психологічна підтримка |
Протягом року |
Зразки проєктів |
9 |
Позакласна робота |
Проведення традиційних заходів |
Згідно плану |
Розробки сценаріїв, фотозвіт |
10 |
Робота з батьками |
Надання матеріалів класним керівникам для виступу на батьківських зборах. Співпраця при підготовці позакласних заходів. |
Протягом року |
Замітки до виступу на засіданні МО |
11 |
Психологічна освіта |
Опрацювання психолого-педагогічних публікацій. Участь в онлайнконференціях, вебінарах |
Протягом року |
Письмові рекомендації |