Індивідуальні методичні проблеми вчителів
Індивідуальні методичні проблеми вчителів
Гружчанського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –
дитячий садок»
№ |
Учитель |
Методична проблема
|
1 |
Корбут Л. С. |
Розвиток компетентностей учнів через використання інтерактивних методів навчання на уроках основ здоров’я та етики |
2 |
Романова М. О. |
Формування ключових компетенцій учнів шляхом використання інтерактивних методів навчання та ІКТ на уроках української мови та літератури |
3 |
Конопацька Н. І. |
Формування ключових компетенцій учнів шляхом використання засобів ІКТ
|
4 |
Кравець М. І. |
Формування ключових компетенцій учнів шляхом використання засобів ІКТ на уроках зарубіжної літератури
|
5 |
Деркач М. С. |
Навчання говоріння англійською мовою як один із шляхів до формування життєвих компетенцій учнів |
6 |
Ступак І. С. |
Формування основних груп компетенцій учнів на уроках математики. Формування інформаційної компетентності учнів засобами інформатики |
7 |
Морозова О. В. |
Вибір оптимальних методичних прийомів для контролю та перевірки знань, умінь, навичок на уроках біології та хімії
|
8 |
Репецька Л. П. |
Використання методу проектів на уроках географії та трудового навчання, формування інформаційної компетенції
|
9 |
Каран Т. В. |
Розвиток навчальних компетентностей на уроках хімії шляхом впровадження інтерактивних технологій
|
10 |
Корж З. С. |
Упровадження інноваційних методів навчання як засіб підвищення ефективності уроку фізики
|
11 |
Шолудько Л. В. |
Формування життєтворчих компетенцій учнів шляхом використання інтерактивних методів навчання та інформаційних комп’ютерних технологій |
12 |
Савченко Л. П. |
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання нестандартних форм і методів навчання
|
13 |
Макарова І. В. |
Використання ігрових методів навчання на заняттях з молодшими школярами
|
14 |
Костиріна А. С. |
Формування в учнів основних компетентностей шляхом використання інноваційних технологій навчання
|